back to school

tillbaka till verkligheten idag då ! jag gick väl upp vid 10 över sju eller nått idag vilket jag inte hade nått emot för jag såg fram emot att träffa alla som jag inte sett under sommaren. vi började vid 8.15 sen gick vi till ungefär 9 eller nått . jag måste säga att sjuan verkar vara grymt mycket jobbigare än sexan ! och jag har hållde på att flippa ur totalt när jag får reda på att man ska sluta klockan halv fyra på fredaagaaar !! det är ju helt sjukt? och den enda annledningen är att alla som har spanska bara har en lärare och det betyder att alla som har valt ett annat språk får sluta typ en timme tidigare ?:( det är ju inte rättvist! nu jävlar så ska dom få med mig att göra :@ efter skolan så drog jag ner på stan med tjejorna. vi shoppade lite saker sedan gick vi till spicy och käkade. tog sedan bussen hem och nu har jag städat lite och så :) wilma känner sig duktig! klockan kvart i sju så drar jag iväg på handbollsträning , vilket var väldigt längesen så längtar faktiskt lite :D ha dé !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0