haloj

hello everybody! gårdagen spenderade jag med min kusiin vitamin , vi gjorde inte så värst mycket utan satt bara och chillade med en film :) jag sussade där och idag så var jag tvungen att gå upp klockan elva , eftersom jag hade match i södertälje ! matchen gick väldigt bra och slutresulatatet blev 10-0 till oss! själv tyckte jag att matchen var jätte tråkig ( jag är målvakt) eftersom jag inte hade något att göra ! ja vad ska man göra när man har en as grym backlinje ;) Nu ska jag snart gå ner och äta lite god mat sen blir det någon film med familjen :) hah det låter som om att jag är familjkåt eller nått liknande ! Har också börjat fundera på att ha en frågestund på bloggen . har jag ju inte haft på ett bra tag så känner att det börjar bli dags nu ! jaja nu måste jag kiila , innan min pappa kommer och drar mig i öronen ner i trappen ... maten blir tydligen kall om man väntar för länge , ha dé!

hahaha! gulligt värre (:

Kommentarer
Postat av: Camilla (carmella.se)

Hej,

Jag har nyligen startat företag och har min första bloggtävling där man kan vinna ett halsband från min webshop. Det vore jättekul ifall du ville vara med och tävla!



Länk till tävlingen:

http://carmellas.blogg.se/2011/august/tavling-1.html

2011-08-16 @ 17:50:37
URL: http://carmellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0