JAG ÄR ARRRGGGG !

för er som vill veta så har jag precis tvättat om mitt hår för femte gången för att jag inte vill få 80-tals frilla... och för er som alltid säger att mitt hår är så fint och att det verkara vara så lätt att man bara kan duscha sen inte göra något med det , har garanterat fel ! det är det jobbigaste håret som finns av alla olika sorter !! gaahh jag får damp !!!!
ska snart ta bussen ner till E-town city för jag lovisa & frida ska ner till å-festen som jag skrev i nått inlägg för inte så längesen . men innan jag åker så måste jag vänta på att mitt förbannade hår ska torka ... så det lär ju dröja ett bra tag ! men nu ska jag gå och dampa lite mer på mitt hår och vi får se om håret sitter kvar efter det ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0