the spotlight is on you

nu hoppas jag att alla som hade några frågor har fått svar på dom! igår så gjorde jag nästan ingenting förutom att jag gick på bio med lovisa & frida , det blev Poppers Pingviner! riktigt rolig film för er som tycker om Jim Carrey !
sen hände det lite andra skämiga saker som inte jag orkar ta upp men om ni vill läsa det så kan ni gå in på (www.lovisaramquist.blogg.se ). igår så gick jag faktiskt och la mig vid halv elva! vilket jag är väldigt stolt över eftersom jag har varit sämst på att gå och lägga mig i bra tid. det blir alltid vid 4-5 som jag somnar i vanliga fall! eftersom jag gick och la mig så tidigt så gick jag faktiskt upp tio i nio :) nu sitter jag och funderar på att skolan börjar om 3 dagar! jag längtar faktiskt, fast nu när jag har fått lite information om hur våran 3: dje lärare är så är jag inte helt säker... jag kom ju med alla som jag önska på den där lappen så jag har nog 3 bra år framför mig med massa härliga personer, trots att alla i klassen tror att dom typ är värsta '' gangsters ''... men det får vi se till att ändra på! ;)  jag och alva har dessutom börjat fundera på att börja zumba på ett ställe mittemot skolan så att vi kan gå dit efter skolan eftersom jag känner att jag måste dansa av mig lite kilon nu efter sommarlovet ! på nått sätt så känns det som att sjuan kommer bli sjukt bra :D nu ska jag fixa ett collage för lite höst stuffs som vi bara måste ha till hösten ! pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0