reebok easytone

som ni kanske vet så sägs det att man tränar både lår , vader & rumpan med dem ?! tänkte faktiskt åka ner på stan idag och köpa dom. jag har faktiskt velat ha dom väldigt länge så nu får vi se om dom verkligen funkar! men först så ska jag ta en dusch & fixa mig lite. vid sex så drar jag,lovisa & frida på ifks match sen sussar vi hos lovisa. jag tror att vi skulle dra till en till match på lördagen också. på kvälllen så blir det en lite tjejkväll hemma hos linnéa , vilket jag tycker ska bli skit kul eftersom jag inte har träffat dom brudarna på jättelänge ! på söndag så har vi hemma match mot Dunker för er som vill komma och kolla. jag ska också vara med emma under söndagen . och på måndag börjar skolan ! härligt att det för händer något iallafall :D nu ska jag duscha så tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0