reensat !

kände att jag inte hade något bättre för mig nu på kvällen så jag bestämde mig för att försöka rensa bort lite av mina bilder ! det tog ju sin lilla tid men nu är det klart :) jag har hittat en massa roliga bilder som kommer upp här på bloggen ! men jag fattar inte vittsen med att lägga upp bilder från förra året för det är ju inte så jag ser ut nu. fast jag tycker däremot mycket mera om dom från förra året eftersom jag själv tycker att jag såg bättre ut då... det är väl helt enkelt bäst att ni får se hur jag ser ut från början så att ni inte får en chock om ni skulle se mig på stan ;)
så om jag inte skriver att bilden är gammal så är den ny och fräsch ! men nu ska jag gå ner och kolla vad mina päron gör så puss å hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0