svar till frågestunden!

Moa Lindqvist om ♦:
okej, nu ska jag försöka vara lite kreativ... får se hur detta går.
vad vill du bli när du blir stor?
och hur träffades du och lovisa? har glömt bort det haha... :(
massa pusssaar!
svar : jag ska bli kontorsnisse på ett eget företag! ;)
vi träffades på ett disco i årby , vi började snacka lite på discot & det ena ledde till det andra ;)
nej jag skoja , men dagen efter så hade vi pingstcupen och där var vi ungifär hela dagen och sedan började vi vara mer och mer !
typ så träffades vi :)

Anonym om om om ♦:
En helt okej 96:a eller en lite snyggare 97:a (asso killar)
svar: förstår inte frågan riktigt!
om du menar en att vara tillsammans så kan jag inte svara på frågan för allt beror ju faktiskt inte på utseendet , även fast det kanske är det första som man tänker på när man ser personen . Men jag skulle nog hellre vara tillsammans med en helt okej 96:a eftersom vi tjejer är två år äldre i mognaden , right ? ;)

Moa Lindqvist om ♦:
okej, nu ska jag försöka vara lite kreativ... får se hur detta går.
vad vill du bli när du blir stor?
och hur träffades du och lovisa? har glömt bort det haha... :(
massa pusssaar!
svar : jag ska bli kontorsnisse på ett eget företag! ;)
vi träffades på ett disco i årby , vi började snacka lite på discot & det ena ledde till det andra ;)
nej jag skoja , men dagen efter så hade vi pingstcupen och där var vi ungifär hela dagen och sedan började vi vara mer och mer !
typ så träffades vi :)


rebecca :) om ♦:
Vilket är roligast, handboll eller fotboll ?:)
svar :
svår fråga ! jag älskar lagsammanhållningen i fotbollen & jag älskar verkkligen att spela , men på vintern så känner jag exakt likadant fö
r handbollen så jag kan faktikst inte svara på frågan helt tyvärr! :(


vilma larsson om ♦:
vilken bh storlek har du?
svar : hej du som inte kan stå för vem du är ! du vet väl att jag kan kolla ip nummret? ;)
men jag tycker endå att du ska få svar på frågan , helt ärligt så brukar jag inte kolla på vad det är för storlek , jag tar bara den som ser bra ut :)


GUEVACCI om ♦:
läser du guevacci.se?
svar : jag
har faktiskt börjat titta in på bloggen den senaste tiden ! :)

emma om ♦:
du är ju inte hel svensk vilket är det andra landet du kommer ifrån? :)
svar: jag är ju född i sverige men jag är faktiskt norsk bara för att min gammelmorfar var det och på något konstigt sätt så har jag blivit det också !
så jag har norskt pass och allt ! :)

Sara om ♦:
Drömresmål? :)
svar : jag skulle jättegärna vilja åka till Tokyo eller Thailand !

Anonym om ♦:
är du oskuld?
svar : hej på dig anonyma människa !  
ja jag är oskuld :)

MAJJIN.SE - Nikon D3100 ♥  ([email protected]) om ♦:
FRÅGA: hur länge har du bloggat, men en eller flera bloggar? :)
SVAR:: jag har nog bloggat i 1 eller 2 år , men då har jag ibland haft ''uppehåll'' och sådant!
och jag har bara haft min blogg & sen hade jag och en kompis en blogg som faktiskt hette www.charlieolola.blogg.se , den är forfarande kvar om du vill kolla ;)

Maria - med bebis i magen ☆ om ♦:
bästa minnet från den här sommaren? :)
svar: hmm... svår fråga! en sak som faktiskt var riktigt kul var Sportscamp & Gothia !

bella om ♦:
tack så mycket! :)
var gärna med på tävlingen i bloggen! :)
varför började du blogga?
hur länge har du bloggat?
favoritblogg?
vad tycker du om min blogg?
har du ngr syskon?
ålder?
bor?
bästa minnet?
vad har du gjort i sommar?
vad har du för drömmar?
kram
svar :
1. jag tyckte att jag behövde ett ställe att skriva av mig lite på & kände att jag lika gärna kunde starta en blogg !
2. jag har bloggat i 1-2 år :)
3.jag läser väldigt mycket bloggar , men jag måste nog säga att viktorfrisk.com är än väldigt bra blogg !
4. jag tycker att den har en grym header! 
5. nej
6. jag är 13 , alltså 98:a
7. Eskilstuna
8. när jag åkte till Barcelona med en av mina vänner
9. jadu jag har gjort allt mellan himmel & hav !
10. jag har kommer inte på något just nu , utan jag tar bara alla dagar som dom kommer och så får vi se vad som händer !

eliiiiiin om ♦:
tycker du att jag ska gå upp kl halv 10 eller 10 imorgon ?
frågar bara för att du tvingade mej att fråga nått :D
puss på dej
svar: haha , gå upp klockan halv ;)


Tim om ♦:
Vilket är det bästa förhållande du haft ? :)
svar : jag har inte haft något riktigt ''förhållande'' än så kan inte svara på frågan tyvärr ;)

Kommentarer
Postat av: L

Kärlek t dig! <3

2011-08-17 @ 05:54:44
URL: http://lovisaramquist.blogg.se/
Postat av: Gabbe

riktigt fin header =D

2011-08-17 @ 17:39:11
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0