tanter & tragik

sitter just nu i mitt otroligt kalla rum ! funderar starkt på att gå och stänga mitt fönster ... men jag har lixom frusit fast typ :( helgen har jag spenderat med lovisus & fridus på å-festen! som sagt så tycker jag att det är lika roligt att vara där varje år :) men jag är inte speciellt hipp på karusellerna som är där . blä på dom ! fick också med mig massa fina saker hem som jag visar lite senare under kvällen . en sak som är väldigt irriterande är att man alltid har roligast sista dan! jaja nu får jag sluta ta upp allt negativt , i helhet så har vi haft det väldgt kul!:D Idag så har jag varit i Vintrosa och spelat beach handbollscup! haha har aldrig tänkt på hur kul det är att spela på sand . Vi slutade som 3:a genom att vi förlorade semifinalen mot vårat andra lag som är lite smått irriterande ... hatar att man ska behöva möta sitt eget lag! dom förlorade dock finalen mot IVH västerås :( åkte sedan hem och tog en lååååång dusch  , eftersom jag har badat i sand idag så kändes det väldigt behövligt ! har precis fixat klart mina naglar och nu är dom fräsigare en vad dom aldrig har varit förut! men nu känner jag att jag bara sitter och bablar om ingenting så jag slutar det här inlägget exakt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0