ticktack

svjesan på er ! dom senaste dagarna har rullat på som vanligt. med massvis roliga personer i skolan så har veckan gått väldigt snabbt, dock så slutade vi klockan halv fyra idag som jag skrev i tidigare inlägg... efter skolan så hängde jag med felicia till ica för hon skulle köpa chips. skräll... trots min enorma skoskav så var jag så snäll att följa med henne och endå så dissar hon mig totalt och tar en annan väg hem :( kom hem för ett tag sen och snart så drar jag iväg till min emma och sussar där i morgon vet jag fatiskt inte vad som händer men jag får faktiskt se till att det ska hända nått eftersom det är helg! jag och emma ska dra ut på en promenad också och självklart så tar jag med mig mina rumpskor ;) ciao !


Kommentarer
Postat av: Gabbe

älskar banne mig ditt hår =D!

2011-08-27 @ 10:32:15
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Den bästa :)

WIIIILMA ! hahahaha du tröck ju inte ens att du skulle av så då fick du hänga med mig och du sa inte att du hade skoskav :D

hahah dummis :) <3

2011-08-30 @ 16:13:36
URL: http://feliciabbjurling.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0