tjejkväll nästa -->

tjenixen ! igår så var jag ju på stan med pappsen och jag köpte ett par easytone skor ! dom är faktiskt enormt sköna.  det känns nästan lite som att gå på mjuka stenar hela tiden! vi får väl se om dom ger någon verkan ;)
igår så drog jag hem till lovisa vid kanske 3? vi träffade eric ett tag och jag måste säga att en roligare snubbe en honom går inte att hitta på denna jord ! :D fyfabian vad jag skrattade ... vi åkte sedan på en riktigt blöt match !
IFK vann med 5-2 tror jag mot City och regnet bara öste ner :( idag så gick vi upp vid 10 och sedan drog vi iväg och kollade på match igen , dock så fortsatte regnet att bara ösa . vi bikade sedan ner på stan för att vi skulle äta på pastahuset ♥ mums! och nu ska jag snart iväg till alva för att vi sedan ska till linnéa på en liten tjejkväll !
peaces ♦
bild sen i sommras på bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0