yo whazuup

tjenixen , gick faktiskt upp vid 10 idag ! fan vad stolt jag är över mig  själv :) cyklade till elin vid elva och vi drog sedan ut till min lilla älsling lovisa i mälarbaden , vi hade det grymt kul och vi typ filmade hela tiden så nu har jag klippt ihop en film av allting , vi får se när den kommer upp eftersom det tar ju sin lilla tid för min data att göra saker och ting ... vid kvart i sex så kom min far och hämtade mig sen drog vi på träning . fyfan säger jag bara... den var grymt jobbig ! men nu i efterhand så känns det jävligt skönt! :D resten av kvällen spenderade jag hemma med min familj :) nu sitter jag och väntar på att lite filmer ska bli klara så att jag kan ha lite film mys med mig själv ;)
imorgon kanske jag skulle träffa wille & några till , men vi får se hur det blir med det , på kvällen så drar jag hem till lovisa och sussar där ! ha dé !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0