new years eve

Ikväll ska vi gå på bio. Filmen heter ''new years eve'' och verkar riktigt bra faktiskt! Bara bra skådespelare med enligt mig! Filmen rullar klockan 21.15. Idag så vaknade vi ganska sent och kom väg till stan vid 1. Vi åkte först till en frisör, sedan bio och efter det åkte vi hem för att jag skulle byta byxor och efter det så knallande vi ner till knalleland och shoppade. Jag köpte mig ett par ursnygga skor som jag har velat haft väldigt länge! det fanns inga kvar i eskilstuna och då kollade jag här och det fanns bara ETT par 39or kvar!!! Egentligen så har jag 37/38 men jag får väl ha dubbla strumpor eller nått :D jag köpte också lite saker till nyårsafton som jag tillbringar med Frida Lovisa och Victoria. Vi ska vara hemma hos Fridas pappa tror jag :) tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0