spanskaplugg..

Sitter och pluggar in spanskan till det muntliga spanska provet imorgon. Den kan gå och ta sig där bak. Men det måste göras! Dagen har spenderas på stan med mina bästa. Men jag måste nog dit imorgon också för att byta en sak. Alltid jag som ska krångla med att byta saker men jag vill ha det som känns bäst! Emma kommer hit imorgon och sover över här för att våra päron ska bort imorgon så det passade perfa :) På lördag så ska jag hem till Olivia på tjejkväll, där ska vi också ha ett julklapps byte! Jag sussar nog hos Alva då. På söndag ska jag jobba i tomteverkstaden i stan med massa barn.. Vilket inte är min starkaste sida om man säger så. Men får väl stå ut med dom jobbiga skrikiga ungarna i några timmar på en söööndag! Ha det bäst [L]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0