23:39

tjenixen ! Var uppe till 5 igår för att jag kunde verkligen inte sluta kolla på gossip girl ! det händer alltid massa saker precis i slutet av avsnitten så då är man ju tvungen att fortsätta . jag skulle vara hemma hos lovisa klockan 11 men jag försov mig till kvart i ett , jag drog sedan hem till henne så att vi sedan kunde dra ner på stan med frida . vi skulle bara göra lite små saker så vi kom hem ganska tidigt . själv fick jag bara med mig mat från spicy , mums!
för övrigt så ha vi inte gjort så mycket mer under dagen bara att dom gjorde en musik video typ . vid kvart i elva så åkte jag ner till stan för att hämta upp emma som hade varit i sundbyholm :)
jag kanske inte heller har berättat att imorgon så ska jag och emma till västerås för att bli fotade på ''the studio''.
kul ! så nu ska vi snart gå och sova så att vi inte ser ut som två trötta åsnor på fotograferingen !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0