hard working !

idag har jag minnsan jobbat arslet av mig ! för det första så låg jag uppe till fem i morse för jag kunde inte sluta kolla på gossip girl ! det är fan beroendeframkallande... och jag kommer att dö när andra säsongen tar slut för då har jag inget att kolla på ! jag vet inte vart jag ska få tag i 3 & 4 säsongen .. jaja efter mitt lilla gossip girl maraton så somnade jag iallafall ! jag vaknade vid dyp 10 av att pappa skriker att jag ska äta frukost , ''gå och häng dig ..'' efter frukosten så var jag tvungen att hänga upp tvätten. För att jag bestämde mig för att slänga allt som jag haft med mig till Gothia i tvättmaskinen (a) fan då blir det ju mycket enklare att lägga i ordning allt sen !
Sen efter det så var jag tvungen att hjälpa att fixa med kaninernas burar eftersom lite senare under dagen så kommer det några hit och tar dom med sig .. jag har helt enkelt inte tid med dom och jag vet att dom går det bättre där en här ! vi får väl hoppas att jag klarar mig utan att fälla en tår :(
på förmiddagen så åkte jag och pappa till Maxi för att jag skulle kolla om 3 & 4 säsongen av gg fanns ! men det hade dom inte så vi stack vidare mot pappas jobb , fråga mig inte varför.. Och senare så var jag tvungen att följa med till tippen ! :( snacka om att jag har jobbat hårt idag ! därför så känns det väldigt bra att pappa snart kommer med donken ! det är jag faktiskt värd efter en sån här dag :D


Kommentarer
Postat av: nicoleflohr♥

fin blogg!!

2011-07-25 @ 17:32:08
URL: http://npflohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0