hey !

tjenare people ! vaknade vid halv tio idag , bara för att dom som skulle hämta våra kaniner kom ! kunde faktiskt inte hålla inne tårarna ... men dom har det mycket bättre nu och jag är mer en tacksam över att dom kunde ta dom ! tog sedan en dusch och drog ner på stan med frida . i förra inlägget kom det bilder på det ! vi kollade runt i lite affärer sen drog vi till pasta huset ( vilket är mitt hem ) mumsigt! Vi kollade runt lite mer i olika butiker men hittade inte nått som jag hade tänkt mig ... vi drog oss senare hem till frida . hon packade och efter det så drog vi hem till mig !
blablabla , behöver inte dra hela dagen i detaljer så resten av dagen spenderade jag med frida och vi var lite busiga!


Kommentarer
Postat av: lj'ren

-kbööv csdv

2011-07-27 @ 19:29:38
URL: http://wilmagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0