hola?

tjenixen ! dagen började med några avsnitt av Gossip girl , love it ! efter det så var jag somsagt nere vid sjön och åkte banan , haha låter helt segt men aa . eftre det så  skulle vi till en släkting och fria honom eftersom han fyllde 60.
Vi typ åt sen åt vi lite till sen tillslut så åt vi lite till . Jag trodde seriöst att jag skulle sprängas ! Klockan 5 så kom lovisa och hämtade upp mig för vi skulle iväg på match mot hällby. vinst mot dom med 6-0 , härligt !
Efter matchen så drog jag tillbaka hit och nu har det inte hänt speciellt mycket alls ...
Imorgon så kommer mina älsklings brudar hit och vi får se vad vi hittar på !
Ha det Gött !
hittade en jättegammal bild på mig sen i vintraas !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0