HOME SWEET HOME !

nu har jag äntligen kommit hem från en otroligt bra vecka på Gothia ! Som ni kanske har sett så har jag inte hunnit blogga så mycket när vi har varit där för jag har varit lite för ''upptagen'' av allt kul som vi har gjort där , sen på kvällarna så har jag helt enkelt inte orkat ! Vi har gjort allt från spelat massa matcher till att gå i Göteborgs stad! vi har också gått på Liseberg nästintill alla kvällarna ! Vi har haft det ganska tur med vädret hela veckan faktiskt . Jag har ju inte bertättat hur det gick för oss i cupen heller , vi vann våran grupp vilket betyder att vi kom till A-slutspel och gick direkt till 16-dels finalen ! Där förlorade vi mot Enskede ( vet inte hur det stavas ) med 2-4 , rent utsagt så var det en riktig skit match ! jag orkar inte ens skriva om den .. men om man ska tänka lite positivt så kom vi på en bra placering endå och sedan fick vi nästan två hela dagar som vi kunde göra vad vi ville i Göteborg och det är inget som man tackar nej till ! Ni får självklart en bildbomb lite senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0