im back !

I söndags så drog jag och emma till Västerås vid 11 . Och för er som inte vet så har vi varit på the studio !
vi kom fram vid tolv sen fick vi vänta lite på sminket och så sen tog det jättelång tid innan vi fick fotograferas . men kul var det iallafall ! bilder kommer sen . Jag vet inte om jag vill lägga ut några bilder från fotograferingen eftersom jag snart ska få en ny design . den kommer bli grym ! Vi åkte sedan hem till sundbyhom eftersom min farmor & farfar  hade kommit hit från göteborg !

Igår så fyllde min kära farfar 7O år ! grattis till honom . då kom också min kusin & min faster hit från göteborg ! as kul att se dom , jag har inte träffat dom på typ ett år så vi hade en hel del att prata om och vi kom också fram till att alla Gustafssonare går och tar sig på magen nästintill hela tiden ! bilder från gårdagen får ni också sen !

Idag så vaknade jag vid tio och var tvungen att gå upp och säga hejdå till kusinen & marie ! eftersom dom skulle iväg till Stocken ( västkusten ) . senare på dagen ska jag hem till emma och sover över där för jag har tröttnat på att vara här ute .. Imorgon så ska familjen åka på någon flotte , så vi frå se om jag kan mobil blogga kanske och lägga ut lite bilder :D


The Studio













Gårdagen


















bifff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0