It goes down so deep

just nu sitter jag i mitt otroligt städade rum :) tyckte att det var värt att skryta lite om det , med tanke på att städa inte en av mina bra egenskaper ... jag har inte skrivit på två dagar nu och det är bara för jag har inte haft något att skriva eftersom dom här dagarna har jag bara '' chillat med livet'' som man säger ! otroligt skönt att ha några sånna dagar faktiskt ! igår så låg jag och stekte på studsmattan nästintill hela dagen . lite senare på kvällen så kom elin hit och vi drog ut på en runda runt kvarteret för att vi var tvunga att prata av oss lite eftersom vi inte har träffats på hur många veckor som helst ! det slutade med att jag sovde över hos henne och vi somnade inte förens typ 5 , så vi försovde oss typ 2 timmar ... vi gick upp och tvättade håret av någon annledning :) sen så drog vi ner på stan och jag fick med mig lite smått & gott hem ! vi träffade också några som jag inte vet vilka det var på stan :s haha ...
Efter det så drog vi till Mälarbaden och låg där och stekte ! riktigt skönt :D
I morgon så drar jag med min kära mormor till Ikea för jag måste ha lite saker till rummet !

bilder från idag



jag och eliin :D








elin somnade ....


me



eliiiin







flodhäst ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0