my love is like a river

hej på er! jag har nästan inget att skriva men jag tänkte bara göra ett inlägg för att det ska finnas något att läsa på bloggen :D har inte hunnit tagit några kort på allt som jag köpete och vi får se hur vi gör med det ! igår så var elin här och vi hade det jätte mysigt ! först så drog vi ner på stan för vi skulle äta mat på Spicy :) sen var vi en liten stund med niklas och Oscar . vi drog väl hem vd halv tio eller nått sen tog vi det bara chill resten av kvällen :)
idag så drog vi till Mälarbaden för vi skulle träffa niklas & oscar där :) vi var där ett tag tills det blev kallt & vi hungrade typ ihjäl så vi åkte hem till elin och lagade mat :D det tog inte lång stund innan både jag och elin låg och sov på varsin soffa :) haha . ja det är hårt att vara ungdom nu för tiden ;) nu sitter jag i min säng & ska snart börja packa för jag drar till elin ikväll !
sommarn snurrar fort , när vi bara snöar bort ♥

Kommentarer
Postat av: beundrare

du är så snygg

2011-07-30 @ 23:46:00
URL: http://typjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0