mycket info!

hej på er ! nu kommer en hel del information så håll i er !

Dagen började med att jag skulle till tandläkaren klockan tjugo i åtta .. Skulle dit och laga ett håll som var typ 67696 cm djupt ! det ondatse som jag vet är när dom trycker in en lång jävla spruta i käften på en och sen säger dom '' nu kan det spänna lite'' man ba vadå spänna & vadå lite ? för det första så spänner det inte utan gör bara otroligt ont och det gör inte '' lite '' ont , jag skulle hällre skjuta mig själv en att ta en sån där spruta...
 
Efter plågan så drog jag hem till lovisa och väckte henne och det konstigaste av allt var att jag var beredd på att kuta för döden men istället så sätter hon sig upp som en strålande sol och börjar berätta det ena efter det andra :) hon fixade i ordning sig sen drog vi och köpte en cykel till henne , såklart så valde hon en rosa :D

efter så åkte vi hem sen gick vi ner på stan där vi skulle möta julia , frida  & victoria . Vi hade en grym dag på stan med mycket shopping ! bilder får ni sen . jag är väldigt nöjd med allt som jag har köpt förutom en sak tror jag , den ska jag nog lämna tillbaka . jag vet inte , det var liksom inte min stil ! men vi får se om hur det blir . jag ska också ''klicka hem'' (som jag och frida säger ) en tröja från lager 157 som jag älskar ! men får se att skaffa lite pengar först (a) 

efter vi hade varit på stan så drog jag hem till frida , hon fixade mina naglar eftersom det är typ bara hon på hela denna planet som har tålamodet ! Jusste , jag fick låna hela första säsongen av Gossip Girl av frida !! yeeaah , nu kan jag kolla hela natten :D






SOLGLASÖGON FRÅN GINATRICOT



LINNE FRÅN BIKBOK


LINNE FRÅN GINATRICOT




SHORTS FRÅN GINATRICOT !



LINNE FRÅN LINDEX !

Kommentarer
Postat av: L

hahahahahah alltid när du skriver om mig i dina inlägg så får du mig att låta som en mupp :(

2011-07-06 @ 23:51:27
URL: http://lovisaramquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0