SOL I ESKILSTUNA

sol sol strålande sol ! ja fyfan vilket härligt väder må jag säga  det är ju bara lite tråkigt att man inte har något att göra på kvällarna men det värkar bara vara jag som vill göra något  fan vi har ju sommarlov ! men jag har iallafall tagit vara på solen som har varit eftersom jag och elin har legat ute och sola hela dagen ! sköönt. så därför har jag nästan ingenting att skriva  ikväll så händer det ingenting (som vanligt ) , jag får väl sitta och kolla mina tre sista avsnitt av gossip girl . och jag kommer säkert gå in i väggen när jag inte har något att kolla på längre !buhuh . imorgon så tror jag att jag , lovisa & frida ska till kvicksund och sover där tills på torsdag ! sen blir det å-festen på torsdag ,  fredag & lördag . sedan på söndagen så drar jag till vintrosa och spelar cup där men kommer hem på söndags kvällen . hängde ni med ? jag förstår om ni inte gjorde det gör inte jag heller 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0