springtur !

tjenare mannen ! vaknade vid halv elva idag och gick såklart upp och kollade 2 avsnitt av gossip girl .  vid två så kom mina tjejer och vi drog ut och åkte på ''korven'' ;) hehe .. åkte inte länge alls utan vi bestämde oss för att bli av släppta mitt ute i sjön så att vi sedan kunde simma in till stora badet ... det tog väl sin lilla tid men det kanske var för att vi hade med oss lovisa & clara som hade lite svår med det där att simma . men när jag sa att det fanns gäddor så drog dom iväg med en jäkla fart! Vi gick sedan tillbaka och sen var det bara att åka hem . Jag var väl hemma vid fyra eller nått . Vi åkte och handlade mat på ica och då fick jag dessutom med mig ett paket med Vitamin-C tabletter hem . som jag ska ta varje morgon framöver . Det stod på paketet att det skulle vara bra för en jäkla massa saker så det är väl värt att prova ! Jag har också varit ute och fotat lite med kameran och bilder kommer antagligen upp senare ikväll ! Nu är klockan tio i åtta , om tio minuter så kommer clara för då ska vi dra iväg på en springtur ! jag kände att jag behövde springa av mig lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0