Star Wars ♥

tjenare ! som ni ser så har jag varit och mixtrat lite med bloggen och såklart så blir det inte som jag vill , men helt ärligt så orkar jag inte ens försöka att fixa den eftersom till slut så kommer allt vara helt knas ! så för tillfället så kommer min blogg att se ut så här . Har ni sätt att jag har fått en gilla - knapp ? grymt ! 

jag och emma gick väl upp vid tolv sådär , fixade lite på bloggen och så men hann inte lägga upp ett inlägg , pappa kom och hämtade mig vid två och vi drog och köpte pizza ! mums :) efter det så var det träning för min del , kände mig inte speciellt fokuserad utan det blev bara fel , med tanke på att man står bredvid lovisa och frida så går det bara inte att vara fokuserad ... eller vad säger du lovisa ? magrutor :D

haha jaja , efter träningen så åkte jag hem och tog en låååång dusch och efter det så har jag bara latat mig framför datan ! Just nu sitter jag och kollar på Star Wars med mammsen ! och jag har blivit kär i en pratande Ödla som är as gullig ! Jag har redan planerat att vi ska flytta till Hollywood och sen ska vi få massa med ödel-bebisar!

håll er borta , han är min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0