home sweet home !

Har äntligen kommit hem från en jobbig helg i Karlstad , och jag kan inte säga något annat att vi har det otroligt roligt när vi är i väg med laget !  . Cupen i sig har faktiskt gått rätt så bra ! fast jag vet att vi kunde gått längre en vad vi gjorde . Vi kom till b-slutspel och där gick vi hela vägen till final mot något lag som jag inte minns namnet på . Vi vann finalen och sammanlagt så blev vi nia bäst i sverige ! bilder från cupen får ni sen.

en sak som jag undrar över är varför jag inte kan blogga på min Iphone ? det är jätte konstigt , för när man ska skriva så kommer inte tangentbordet upp på displayen ... så det är därför jag inte har kunnat blogga på hela helgen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0