parodi

hej på er ! idag vaknade jag vid halv tio för jag skulle upp packa till sportscamp , blev klar vid två och då drog jag till netto med victoria,eric,sara,esteban,goran,ebru & marko . vi skulle handla till lovisas överraskningsfest ! som vi har planerat ett tag nu . vi drog hem till lovisa medans hon inte var hemma och började sedan fixa i ordning allt . när hon kom hem så kom vi fram som galna idioter från buskarna ! hoppas att hon blev överraskad , vi hade det väldigt trevligt ! bilder får ni nog i morgon eller på lördag .

för övrigt så vi gjort en parodi video om solsidan ! kommer upp senare på bloggen . jag har också skrivit fel pinkod till mobilen tre gånger så nu måste jag a en jävla puk-kod så jag kan inte smsa ! :(



grattis älskling ! hoppas att dagen blev lyckad , och att du hade en underbar födelsedag för det är du värd !

Kommentarer
Postat av: L

Tack wilma, jag älskar dig!

2011-06-24 @ 14:24:49
URL: http://lovisaramquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0