SATAN I GATAN

Nu har jag suttit nästan två hela dagar och fixat med att byta blogg & byta design ! mina ögon svider för att jag har suttit här så mycket .. I morgon så bär det av till Mästarcupen i Karlstad ! Eftersom vi vann båda våra serier förra året så blev vi inbjudna till mästarcupen ! Idag har jag & clara varit och ätit på stan :) kollade runt lite på stan också men jag hittade inget . Jag var där igår och köpte lite saker så det kändes inte som om att jag behövde något . Efter det så tog vi bussen hem och drog hem till mig , jag packade lite till cupen och så . Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men ska väl lägga upp några bilder tror jag . ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0