-/)(€@:;"@&'!?,.[]{}#%^*+=•¥£$><~|\

ligger just nu i soffan och kollar top model. Vet inte varför jag kollar på 4 stycken pinnar med mat störningar.
Idag var klassen i badhuset för att göra nått sim prov. Själv var jag inte med eftersom jag inte kan simma ;)
jag August och Filip drog sedan till godisland för jag ville ha klubbor. Ja vi gick bokstavligen runt hela stan för att komma dit, men det var värt! Vi tog sedan bussen hem. Snart så kommer pappa hem med ett paket vindruvor som jag ska snaska i mig :) ikväll ska jag på träning! Känns grymt kul eftersom jag inte har kunnat träna på 2 veckor p.g.a min rygg. På fredag bär det av till Heltoncup. Jag är grymt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0