får damp.

skrev nyss feta längsta inlägget och så trycker jag ner allt! jävla tard. Som ni ser så har jag inte bloggat på ett bra tag, men datan har inte varit så populär på sista tiden :) men nu är jag tillbaka. vaknade vid 10 och gick ner och åt en underbar frukost. älskar frallor med ost,gurka och salt. sen oboy! :D kvällen spenderar jag med frida och lovisa. saknar tokstollarna enormt! har inte träffats på hur länge som helst! vet ni vad min fader sa nyss? att han kunde betala hälften av ett par skor som jag ska ha! :D men ska gå och fixa i ordning mig lite eftersom jag tror att jag ska träffa filip alva och richard snart :) först måste jag damp ringa filip som inte vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0