tidsfördriv

Tio frågor att svara ärligt på:
Vem vill du bryta kontaken med som du har kontakt med just nu? - det skulle jag inte skriva här

Vem vill du träffa mest av alla just nu? -farmor! ♥
Vem skulle du vilja spendera nästa helg med? - vännerna
Vem är den senaste du sov bredvid? - min moder

Vem skulle du aldrig svika? - familjen
Vem har svikit dig? - Tror inte att det är någon på ett tag som har gjort det, jag har goda vänner you know!
Vem kysste du senast? - timpo
Vem har du en liten crush på?FIIIIIILLLLIIIIIPPPP ♥
Vem önskar du att du träffade oftare? - pannbiffN
Vem hatar du? tar inte det heller det här


Nio senaste:
Person som smsade: linus

Person som ringde: daadiiie 
Person du träffade: alva å august

Person du kysste: står däruppe
Person du hade sex med: -
Person du skrattade riktigt mycket med: Många personer i klassen när jag somna på lektionen...
Person som ljög för dig: haha...
Person du ljög för: felicia :D

Person sa något till dig i förtroende: förstår inte frågan ^^

Åtta saker som du attraheras av:
- en med enormt mycket personligheter

- han ska vara lång
- bra humor
- absolut inte pinnsmal!
- Killar som bryr sig
- någon som är sig själv
- fina ögon
- bra stil

Berätta sju sanningar om dig själv:
- jag älskar när folk gör illa sig...
- jag skiter i om folk tycker att jag är jobbig

- mitt humör går upp och ner 
- gillar inte att vara ensam
- blir väldigt lätt kär i någon
- är bästavän med min mormor
- sover oftast med strumpor


Fem sanningar om ditt kärleksliv:

- blir lätt kär i någon, men mina tankar tar oftats över förhållandet tillslut

- Har aldrig haft ett seriöst som har varat länge
- ligger alltid på kvällen och tänker på hur perfekt allt kommer bli så att jag alltid får för höga förväntningar

- jag har aldrig blivit dissad, oftast dissar jag..

-kompisar får icke vara tillsammans med en person som jag har varit tillsammans med!


Fyra sanningar om ditt familjeliv:

- Jag är lika stel som min pappa

- Lika kort som min pappa

- Lika tjock som min mamma

- Dom är gifta 


Tre sanningar om ditt kompisliv:
- Spendrar den mesta tiden med alva,august & filip i skolan
- har aldrig bråkat med någon utav dom. eller jo lite små gräl har vi väl ibland

- jag är vän med dom flesta men dom kanske inte är det med mig... (a)

Två sanningar om din personlighet:
- vissa kallar mig lite störd och hyper

- försöker alltid vara snäll mot allt och alla , men det går inte alltid så bra...

En sanning du aldrig berättat:

har ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0