-----------> greece

tjolahopp ! känner att min upptade har varit asdålig på sistone men jag har inte haft nått att skriva så jag körde med några bilder. idag har jag som vanligt varit i skolan och jag har absolut ingenting emot det men på nått jävla vänster så fick jag värsta utbrottet idag? jag började gråta för att lovisa sa sausage (korv) . jag känner mig väldigt weird...
vissa kallar det humörsvängningar... men som tur är så har jag ju mina älsklings boys som alltid är så himla roliga så kunde faktiskt sluta gråta efter ett tag ;) jag kom just på att jag inte har skrivit att jag drar till grekland i morgon! så bloggen kommer anntagligen ha ett uppehåll på 2 veckor men ska försöka att fixa lite tidsinställda inlägg. så att ni inte försvinner totalt. hotellet som vi ska bo på heter Avra Beach som ligger i Rhodos. härligt att komma bort! men jag kommer sakna mina vänner otroligt mycket under resan så jag hoppas att vi kanske kan ha lite kontakt när jag är borta så att vi inte saknar ihjäl oss. men nu ska jag fixa lite saker och här kommer lite bilder på hotellet !
Avra Beach Resort Rhodes Hotel pics,photos, Hotel information

Avra Beach Resort Rhodes Hotel pics,photos,

Avra Beach Resort Rhodes Interior pics,photos, Hotel information

Avra Beach Resort Rhodes Restaurant pics,photos, Hotel information
fick bli dom här urdåliga bilderna men dom får duga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0