home sweet home!

hemma efter två härliga veckor i greece! såg nyss att alla tidsinställda inlägg inte kom upp så ni får ursäkta mig för det men nu är jag tillbaka! jag har haft det asbra med mycket sol osv. vi åkte in till rhodos stad några gånger också och där fanns det enormt mycket affärer och jag hittade lite smått&gott som kommer upp imorgon/tisdag och sen så ska ni få en bild på min garderob som jag sa att vi skulle göra om för ett tag sen :) jag tänker inte skriva så mycket utan när bi går bilderna så får ni ju se hur det ser ut och sen behöver ni inte veta såå mycket mer om själva resan. jag har köpt en parfym som luktar magiskt gott också ! kommer somsagt tillbaks med bilder i morgon eller på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0