komplex

nu tänkte jag dela med mig av lite saker som jag tycker är extremt viktigta.
okej vi börjar så här , alla ni som kanske har ett litet komplex över era kroppar tycker jag  ska lyssna här . varför ska man slösa bort så mycket tid på att bry sig om hur man ser ut . varför ska man slösa bort så mycket tid framför den där nedrans spegeln när man bara plockar ut mer och mer saker som är fel på en? det finns ingenting som är fel på er . utan det ända som ni behöver ändra på är era självförtroenden. och frågan är ju bara varför alla bryr sig så mycket . modellerna i tidningen kan man inte mäta sig emot . dom är photoshopade till max och dom lever sina liv på massa dieter för at hålla måttet. jag tycker inte att det ska vara så .  vi måste alltså börja tänka mer positivt på en del saker . som om man oroar sig för att man kanske har stora lår eller en stor rumpa. men jag ska säga till er att allt som ligger på låren är mest intill muskler och den stora rumpan är en sak som killarna älskar ;) jag har faktiskt ett komplex som gör att jag inte har vågat visa mig i profil för någon ( alltså från sidan) så jag håller alltid min hand i vägen för en sida av ansiktet .  men jag har betsämt mig för att sluta med det för att om man inte jag accepterar sig själv så kommer inte någon annan heller att göra det och om dom inte skulle göra det endå så har jag absolut ingenting med dom att göra .  så  vart jag vill komma med det här är att ni ska våga stå för hur ni ser ut och hur ni är. inte göra som alla andra. om ni tänker så här . man vill väl inte ha någon som redan ser ut som 100 stycken andra, man vill ju ha någon speciell med egna personligheter . right? jaja jag ville bara få ut det här till mina läsare för att jag tycker faktiskt att det är väldigt viktigt men nu ska jag inte uttråka er mer med massa sånt här så ha det galet bra nu ! puss
nu tänkte jag dela med mig av lite saker som jag tycker är extremt viktiga.
okej vi börjar så här , alla ni som kanske har ett litet komplex över era kroppar tycker jag  ska lyssna här.
varför ska man slösa bort så mycket tid på att bry sig om hur man ser ut . varför ska man slösa bort så mycket tid framför den där nedrans spegeln när man bara plockar ut mer och mer saker som är fel på en? det finns ingenting som är fel på er. utan det ända som ni behöver ändra på är era självförtroenden. och frågan är ju bara varför alla bryr sig så mycket. modellerna i tidningen kan man inte mäta sig emot. dom är photoshopade till max och dom lever sina liv på massa dieter för at hålla måttet. jag tycker inte att det ska vara så. vi måste alltså börja tänka mer positivt på en del saker . som om man oroar sig för att man kanske har stora lår eller en stor rumpa. men jag ska säga till er att allt som ligger på låren är mest intill muskler och den stora rumpan är en sak som killarna älskar ;) jag har faktiskt ett komplex som gör att jag inte har vågat visa mig i profil för någon (alltså från sidan) så jag håller alltid min hand i vägen för en sida av ansiktet. men jag har betsämt mig för att sluta med det för att om man inte jag accepterar sig själv så kommer inte någon annan heller att göra det och om dom inte skulle göra det endå så har jag absolut ingenting med dom att göra. så vart jag vill komma med det här är att ni ska våga stå för hur ni ser ut och hur ni är. inte göra som alla andra. om ni tänker så här . man vill väl inte ha någon som redan ser ut som 100 stycken andra, man vill ju ha någon speciell med egna personligheter. right? jaja jag ville bara få ut det här till mina läsare för att jag tycker faktiskt att det är väldigt viktigt men nu ska jag inte uttråka er mer med massa sånt här så ha det galet bra nu ! pusss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde verkligen inte oroa dig för ditt utseende pga att du är sjukt vacker som du är och jag önskar bara att du hade lagt märke i mig!

2011-09-03 @ 05:03:30
Postat av: wilma

SV: men om du inte vågar visa dig mer en anonym så är det kanske inte så konstigt att jag inte lägger märke till dig...

2011-09-03 @ 11:01:04
URL: http://wilmagustafsson.blogg.se/
Postat av: :)

du är så himla vacker, men varför håller du för handen på ena sidan av ditt ansikte:(?

jag skäms ju för så jag ser ut min stora mage

2011-09-04 @ 02:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0