Lovisa skriver!

Yeah yeah, grym jag är som kom in på bloggen! :cool: Tänkte passa på att blogga lite här i Wilburs blogg medans hon ändå är i Grekland och lyxar sig. Som ni säkert vet så ska hon stanna där i två veckor den jäveln, så hon har en vecka och två dagar kvar nu. Gaaah! Om du läser detta så hoppas jag att du har det bra och du vet  att jag inte vill att du ska bli för brun. Har haft lite kontakt med grisen via Hey Tell på våra iphoneys och hon verkar ha det toppen, kul för henne.. Jajaaaaa, hoppas ni har det bra vart ni än befinner er, i regniga Sverige eller någon annanstanns alla wilmas fina läsare. PUSS OCH KRAM FRÅN LOVISA DEN BÄSTA RAMQUIST! :D ♥


Den här söta bilden skickade Wilma till mig idag på mms, har hela kvällen funderat på vad grekerna har gjort med henne, något är ju helt klart på tok. Undrar om det bara är cola i glaset......

Kommentarer
Postat av: w

men din lilla gris ....

det var inte meningen att du skulle legga upp den!

saknar dig min lilla donkey & monkey (L)

2011-09-09 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0