morgondagen

imorgon har jag geografi prov.... jag kan typ ingenting! sen spanska prov som jag har struntat i och tränat på eftersom jag tycker att so:n var viktigare. idag så hade vi friluftsdag i skolan. jag & linnéa var bäst på att köra 80 meter! vi satsade på joggning medans alla andra sprang för sina liv. Jag känner att jag var ett väldigt bra support till alla stackare som kom sist! :( ja det finns så mycket söta människor därute som alla stöter bort bara för att dom är annorlunda? nej det tycker jag inte om. Men på lunchen så drog jag, malin & lovisa till lovisas mormor och käkade pannkakor medans alla i skolan fick fiskgrattäng... värsta gormémiddagen för oss! efter skolan så drog jag och elin hem till mig för att jag skulle plugga och hon kände att hon ville följa med så det gjorde hon också. vi tog lite kort som ni kanske har sett här nedanför. Nu har jag pluggat lite till och ska snart kolla på film. eller så går jag och lägger mig. jaja vi får väl se vad jag gör. imorgon blir det skolan sen direkt till stan med ett par stycken. jag tror att vi skulle äta där sen senare så drar vi på bio '' friends with benefits'' tror jag att den hette. nu ska jag kolla på en film eller så ska jag gå och lägga mig... vet inte riktigt än men ni får ha det så bra ! puss◊
hah! fulaste ungen i världen...
har ni sett min nya header? om inte så tryck ''f5'' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0