tunapark

kände att mitt förra inlägg blev lite knasigt men det jag ville komma fram till att jag skulle på tjejkväll hos linnéa. så där tillbringade jag min kväll. ni får lite bilder senare. vi hade det i allafall grymt kul och nästa månad så blir det hos alva :) jag kanske inte har sagt att min mobil frös ihjäl i fredags men det gjorde den iallafall och den har inte funkat sen dess men för någon minut sen så började den att funka !! snart så drar jag och emma till tunapark och kollar lite tror jag. jag kanske ska köpa en jacka från bikbok men vi får se. ni får ha en otroligt bra söndag så hörs vi sen ! ◊

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken röv du har på första :D as snygg.

2011-09-30 @ 02:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0